HTML

Ilda mama fogyizója

A csodaszerek helyett a hagyományos kalória számolgatással próbálok megszabadulni jó pár kilótól (még 19 kg van hátra:)) Annak ellenére, hogy ez a módszer bevált, a szívem csücske az Update, sok ételt ennek megfelelően készítek és ha végre elérem a kitűzött célt, akkor a súlyom megtartásához az Update-rendszernek megfelelően fogok étkezni.

Hozzászólások:)

  • dundolka: gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig cs... (2010.01.04. 18:50) 67. napom - végre megint fogytam:)
  • dundolka: Neked is:) és csak tovább a kalória számolgatós úton. Sok mindent próbáltam én is de egy év után m... (2010.01.04. 13:28) Boldog Új Esztendőt Kívánok:))
  • ildamama: @kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredmény... (2009.11.28. 07:35) 25. nap kalória számlálással
  • dundolka: SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg eg... (2009.11.11. 14:58) Megint fogytam:)
  • ildamama: @dundolka: Kedves Dundolka:) Csak ismételni tudom saját magamat, ez fantasztikus:) Elolvastam a bl... (2009.10.26. 16:53) Keksz+pizza+spenót...

Megint fogytam:)

2009.08.20. 09:24 ildamama

Már "csak" 94 kg vagyok:)) Megy ez kérem, ha nem is villámgyorsan, de megy szépen lefelé:))

Amint lesz egy kis időm beirom ide az első updates nekifutásom (amivel összességében azért 20 kilót fogytam) napi étrendjét, utánanézek, de ha jól emlékszem ezzel a kajálással 4 hét alatt 4 kilót fogytam.

Most hogy megint fogytam egy picit, jobban érzem magam:) Kinéztem a receptek közül egy teljes kiőrlésű kenyeret, csak kellene hozzá egy sütőforma, így ha majd hozzájutok biztosan megsütöm. Ki is néztem egy sütőformát az Ikea honlapon - jónak tűnik és occcsóó:)

Nézegettem az almás recepteket is (mivel van itthon kb. egy kiló) holnapra kinéztem egy almás fánk-szerűséget, majd meglátom milyen lesz. Úgy tűnik még mindig az édeset kívánom jobban, ma már ettem egy fél adag gőzös sütit is. Tejföllel csináltam, búzakorpával, citromlé nélkül, nekem ez így jobban ízlik,  mint a joghurtos változat - az savanyúbb. Leöntöttem diétás házi pudinggal, isteni lett.

Nekiálltam újra elolvasni Louise L. Hay: Éld az életed c. könyvét. Igazán remek könyv, jó olvasni, olyan jó érzéssel tölti el az embert:) Louise szerint minden betegség lelki eredetű (szerintem is). Az Ő magyarázata szerint nagyon hatásos ha új megerősítéseket alkalmazunk a betegség ellen.

Beirom ide a súlytöbbletről mit irt, hátha nem csak nekem segit:

"Lehetséges ok: Félelem, biztonságvágy. Menekülés az érzelmek elől. Bizonytalanságérzet, önmegtagadás. Kielégítetlenség.

Új megerősítések: Békében vagyok saját érzéseimmel. Biztonságos itt lennem. Megteremtem biztonságomat. Szeretem és becsülöm magam."

Ha valaki úgy gondolja, azért van súlytöbblete ami a lehetséges okok között szerepel, akkor uccu nosza: kezdje el hajtogatni minél többször az új megerősítéseket - remélhetőleg segít a fogyásban. Egy biztos: ártani nem árthat:)

3 komment

Címkék: fogytam louise l hay szeretem magam súlytöbblet megerősítések gőzös süti

A bejegyzés trackback címe:

https://ildamamafogyizoja.blog.hu/api/trackback/id/tr241324884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.11.05. 17:41:03

Többet jelenhet mint hinnéd:) tényleg meg kell keresni ha nincs testi ok mi okozza a túlevést. Én nem vagyok ennyire szekeptikus mint te, nekem bizony kellett és kell a segitség lekileg. A blogomban találszlinket a MCKENNA le tudlak fogy- asztani c könyvének cd mellékletéhez . És van az Önnhipnózis diéta c munkához is. 10 hónap és -34kg, meg előtte 4 év sikertelen diétázás ami csak szenvedés és jojo volt. Ha valaki nem kezeli az okokat a tünet visszajön. Ha azt ami miatt öbbet eszel nem vallod be magadnak akkor, hiába fogysz le a kilók vissza jönnek.
Egy érdekes adat csak lásd mennyire kevés kell a hizáshoz mondjuk neked 30kg felselged van .
az 7000*30=210.000 kalória felesleges energia mert egy kg testzsir 7000kcal. most mondjuk ezt 4 év alatt szedted fel.365*4=1460 nap a felesleget elsztva a napokkal 210000/1460=143 kcal az nagyjából egy zsemle energia éréke..... szóval könnyen jön nehezen megy.

ildamama 2009.11.09. 15:08:46

@dundolka: Szia:)) Én bizony szintén hiszek benne, hogy okkal eszi túl magát az ember. Meg is van itthon Paul Mckenna könyve, cd-je, a másik anyagot megkeresem Nálad, köszi a tippet:) Nekem a gyerekvárás, szoptatás nagyon megkeverte a hormonjaimat és a lelkemet is, nem véletlenül ragaszkodom a plusz kilóimhoz ennyire:)) Az sem tett jót a kilóimnak, hogy anyagilag hullámvölgybe kerültünk... próbálok kievickélni a partra, remélem, hogy egyszer majd csak nevetünk azon, hogy ilyen is volt:))

dundolka 2009.11.11. 14:58:08

SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg egyébb. Minden amit az élet hozhat megtörténik.Azon mi ér nem sokat tehetsz , azon hogy reagálsz inkább. Szorongó voltam világ életemben, aggódtam mindenen biztonságot akartam. Sajna ez nincs, viszont munkahelyi intrikák és stressz az van.A gyerekeim 18-16 évesek én 39.... nekem a terhesség szoptatás nem volt rémes . Nagy 3800 kicsi 4000grammal jött világra,egyiket 6 másikat 30 hónapig szoptattam. Elős terhességgel 7,5kg másodikkal 1,5 kg:)( tényleg ennyi)hiztam, igaz 70 kilóról keztem a babavárásokat.
Nekem a kevés alvás a stressz a tanulás meló család hármas, meg a 4 év fogyókúra tette be a kaput.
Most tanulok újra vigyázni figyelni magamra.
Kivánom hogy Te is találd meg a kellő egyensúlyt.
süti beállítások módosítása