HTML

Ilda mama fogyizója

A csodaszerek helyett a hagyományos kalória számolgatással próbálok megszabadulni jó pár kilótól (még 19 kg van hátra:)) Annak ellenére, hogy ez a módszer bevált, a szívem csücske az Update, sok ételt ennek megfelelően készítek és ha végre elérem a kitűzött célt, akkor a súlyom megtartásához az Update-rendszernek megfelelően fogok étkezni.

Hozzászólások:)

  • dundolka: gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig cs... (2010.01.04. 18:50) 67. napom - végre megint fogytam:)
  • dundolka: Neked is:) és csak tovább a kalória számolgatós úton. Sok mindent próbáltam én is de egy év után m... (2010.01.04. 13:28) Boldog Új Esztendőt Kívánok:))
  • ildamama: @kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredmény... (2009.11.28. 07:35) 25. nap kalória számlálással
  • dundolka: SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg eg... (2009.11.11. 14:58) Megint fogytam:)
  • ildamama: @dundolka: Kedves Dundolka:) Csak ismételni tudom saját magamat, ez fantasztikus:) Elolvastam a bl... (2009.10.26. 16:53) Keksz+pizza+spenót...

67. napom - végre megint fogytam:)

2010.01.03. 10:58 ildamama

A mérleg - végre - ma 87,8 kilót mutatott:)

Napok óta gondolkoztam azon, hogy mi lenne, ha reggelire és tizóraira csak gyümölcsöt ennék... Több okból kifolyólag is nehéz dolog:
1. nem szeretem a gyümölcsöt (hetek-hónapok elmúlnak nálam egy szem gyümölcs evése nélkül)
2. kevésnek találom a csak gyümölcsöt
3. leginkább félek attól hogy éhes maradok:)))

Tegnap vettem pár gigantikus méretű narancsot (mert a helyi zöccségesben csak ilyen volt) és pár körtét. Ma reggelire narancsot ettem, hát mit mondjak...

Egyrészt a felét ettem meg, ami igy is 20 deka, tehát az egészet nem ehetem meg, mert fél kiló narancs helyett már akár zsiros kenyeret is ehetek (bár sajnos nem fél kilót), ráadásul nem a legfinomabb narancs amit eddig ettem.

Eddig mindenesetre birom a gyűrődést, ebédre viszont már csinálom a fincsi joghurtos tésztámat:)

Tegnap bringáztam is egy nagyot, ma mivel leesett a fránya hó, igy azt hiszem marad a duci tréning 2008:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ildamamafogyizoja.blog.hu/api/trackback/id/tr291641377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2010.01.03. 11:22:57

Gratulálok a fogyi eredményeidhez! Szerintem reggelizz nyugodtan be, azt úgyis ledolgozod egész nap. A gyümölcs jó ötlet. De nem reggelire.

dundolka 2010.01.04. 18:50:46

gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig csak gyümölcs, hát szerintem meg embere válogatja, nekem pl a reggeli a lefőbb étkezés, ebéd kevesebb vacsi- meg a kevés is elég arra.Szerintem arra figyelj hogy estére minél kevesebb szh maradjon, és ha számolod a kalóriát akkor meg egy napiditó reggeli jóttehet. Nálam sokszor van hogy megeszem 600kcal reggelire de azzal simán elvagyok 3ig is...
süti beállítások módosítása