HTML

Ilda mama fogyizója

A csodaszerek helyett a hagyományos kalória számolgatással próbálok megszabadulni jó pár kilótól (még 19 kg van hátra:)) Annak ellenére, hogy ez a módszer bevált, a szívem csücske az Update, sok ételt ennek megfelelően készítek és ha végre elérem a kitűzött célt, akkor a súlyom megtartásához az Update-rendszernek megfelelően fogok étkezni.

Hozzászólások:)

  • dundolka: gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig cs... (2010.01.04. 18:50) 67. napom - végre megint fogytam:)
  • dundolka: Neked is:) és csak tovább a kalória számolgatós úton. Sok mindent próbáltam én is de egy év után m... (2010.01.04. 13:28) Boldog Új Esztendőt Kívánok:))
  • ildamama: @kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredmény... (2009.11.28. 07:35) 25. nap kalória számlálással
  • dundolka: SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg eg... (2009.11.11. 14:58) Megint fogytam:)
  • ildamama: @dundolka: Kedves Dundolka:) Csak ismételni tudom saját magamat, ez fantasztikus:) Elolvastam a bl... (2009.10.26. 16:53) Keksz+pizza+spenót...

25. nap kalória számlálással

2009.11.21. 15:44 ildamama

Sokszor ugye nem jövök, de a diétát betartom többé-kevésbé:) Ismét fogytam, jelenleg 90,5 kilót nyomok, hihetetlen, de szép lassan nyolcassal fog kezdődni kilóim száma:) Nem haladok valami irtó gyorsan, de haladok. Valamelyik nap nézegettem egy régebbi feljegyzést, 2009. év elején, januárban 100 kiló voltam, ahhoz képest ez azért 10 kiló minusz, nem rossz, főleg hogy még mindig szoptatok (ha nem dolgozok akkor napjában sokszor, ha dolgozok akkor éjszaka sokszor:))

 

Próbálom a napi 1600 kalóriát betartani, néha elfut 2000-ig, akkor nem fogyok semennyit sem, de hozzá kell szoknom még a kevesebb ételhez (kisebb gyomor ugyebár).

A minap viszont ilyen fincsi sütit sütöttem (U1-es, már ha ez számit igy a kalóriaszámlálásnál:))

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ildamamafogyizoja.blog.hu/api/trackback/id/tr21541904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismormota 2009.11.25. 21:10:13

Kedves Ilda Mama!

Nagyon tetszik, hogy rátaláltam a blogodra:-)))
Én is kalódia számolással fogytam le 85 kg-ről 56-ra... Gratulálok, hogy megy le a sulyod... és megjegyzem, heti egy kg-nál többet fogyni nem szabad... ügyesen csinálod... ez az ideális!!! Ha napi egy kg-nál többet fogy az ember akkor jojo effektus, na meg a bőr lógni fog... csíkok stb... nekem se bőr lógás, se csíkok :-))) és jó a tavaly karácsonyi beigli nem használt, na de nincs problémáma hízással!!!

NAGYON ÜGYES VAGY! GRATULÁLOK! Tisztelem a kitartásodat, mert tudom mit élsz át!!! Megéri hidd el a közérzet miatt is!!! Csak ilyen szép lassan tovább!!! És néha meg fog állni a fogyás egy időre, akkor ne add fel, majd megindul újra!
Ha bátorítás kell írj az email címemre kismormota@freemail.hu

Hatalmas tisztelettel:
Bogye Judith

kismormota 2009.11.25. 21:12:47

Jajj bocsánat... félre írtam... ma kicsit fáradt vagyok... szóval ha heti egy kilónál többet fogysz ... akkor lesznek a fenti gondok...
Bocsánat... csak kicsit ki vagyok merülve...:-(((

ildamama 2009.11.28. 07:35:23

@kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredményed, remélem, hogy pár hónap múlva már én is jóval kisebb leszek:))) Szép napot kivánok: Ildi
süti beállítások módosítása