HTML

Ilda mama fogyizója

A csodaszerek helyett a hagyományos kalória számolgatással próbálok megszabadulni jó pár kilótól (még 19 kg van hátra:)) Annak ellenére, hogy ez a módszer bevált, a szívem csücske az Update, sok ételt ennek megfelelően készítek és ha végre elérem a kitűzött célt, akkor a súlyom megtartásához az Update-rendszernek megfelelően fogok étkezni.

Hozzászólások:)

  • dundolka: gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig cs... (2010.01.04. 18:50) 67. napom - végre megint fogytam:)
  • dundolka: Neked is:) és csak tovább a kalória számolgatós úton. Sok mindent próbáltam én is de egy év után m... (2010.01.04. 13:28) Boldog Új Esztendőt Kívánok:))
  • ildamama: @kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredmény... (2009.11.28. 07:35) 25. nap kalória számlálással
  • dundolka: SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg eg... (2009.11.11. 14:58) Megint fogytam:)
  • ildamama: @dundolka: Kedves Dundolka:) Csak ismételni tudom saját magamat, ez fantasztikus:) Elolvastam a bl... (2009.10.26. 16:53) Keksz+pizza+spenót...

Fogytam:)

2009.07.31. 13:56 ildamama

 

Csak így, egyszerűen-szerényen:) Persze a kezdetekhez képest mindössze fél kilót - ami ugye minden valószínűség szerint csupán víz - de én ennek is örülök:) Főleg a tegnapi főzöcskés-evős napom után.

Amellett, hogy fogytam, más öröm is ért: megérkezett a blogom első kommentje, ráadásul kedves hangvételben íródott - hálás köszönet érte:)

Futok, csinálok egy jó nagy adag kovászos uborkát, aztán jövök a tegnapi ételek képeivel:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kovászos uborkát összeraktam, készül egymagában a kertben. Nagyon szeretem, nagyon jól esik ebben a melegben a jéghideg kovászos uborka, csak a sütikhez nem eszek belőle:)

 

A sütikhez egyelőre – Norbis-liszt híján – zabpelyhet, zabkorpát, túrót használok (úgy tudom, hogy most már lassan egyébként is hiánycikk a liszt, az új még nem jött ki sajnos). Belevetettem magam ezerrel a receptvadászatba, jobbnál-jobbakat találok. Valahogy ugyanis nem szeretném a vacsoráimat lekorlátozni a sült csirke, főtt virsli, tojásrántotta egyhangú elkészítésére – nincs is rá szükség, ezekből az alapanyagokból isteni kombinációkat kísérleteztek ki az update-hívők:) Nagyon fincsi recepteket találtam, alig várom, hogy kipróbálhassam őketJ A korrektség kedvéért minden recepthez amit egy az egyben megcsinálok, odaírom kinek a receptje és hol találtam:)

 

Tegnap saját kútfőből alkottam egy rakott-spenót féleséget, nem volt rossz, de ettem már jobbat is. Azt hiszem ez a recept még erősen tökéletesítésre szorul. Amíg nem találom meg az igazán ütős rakott-spenót receptjét, addig azért beillesztem a receptek közé, max. később lecserélem:)

 

Szintén tegnap sütöttem egy túrófelfújtat (amibe meggyet is dobáltam) – ennél is ettem már jobbat, ennek csak a képét teszem ide. Serdülőkoromban gyakran csináltam otthon egy ún. túrósmarn nevű sütit, végtelenül egyszerű volt elkészíteni, állandóan azt csináltam a családnak. A receptkönyv elkeveredett legnagyobb bánatomra, és azóta nem bukkantam rá sehol a receptre, és nem emlékszem hogyan készítettem, talán ki kellene kísérleteznem egy hasonlót, mert az isteni volt.

 

 

Fellelkesülve azon, hogy ennyi finomság után még fogytam is – ma is sütöttem-főztem. Megcsináltam végre a zabpehelyfelfújtat (szokás szerint isteni lett) és most egy  spenótfelfújttal kísérletezem (a tegnapi egy tégla spenótból így lett két vacsorányi:))

 

A kísérletezés mellett a családnak rendes ételeket főztem-sütöttem, de ezekből nem ettem. Nagy igazság az, hogy az update csakis akkor használ, ha az ember abszolút betartja a kódokat és az időpontokat. Ha eltér tőlük akár kicsit is, nem használ egyáltalán – saját tapasztalat!!

 

Tegnap nekiálltam tornázni is. Jaj, annyira röhejes tudom, de első alkalommal kerek 5 percet nyomtam le a Norbi-féle aerobzónából. Úgy tervezem, hogy minden nappal egy perccel többet tornázok belőle, régebben is így csináltam, egyre emeltem az adagot. Ma tehát már 6 egész perc volt!!!:)))))))))) Ezzel a közel egy mázsámmal, ebben a közel 35 fokban ez is kicsit viccesen ment. Fittségem a béka feneke alatt van – de tapasztalatból tudom, hogy ez javulni fog:) Egyébként lelkesen bringázom a hőségben, a napi fél óra mindig meg van.

 

A mai kajám röviden:

R: u3-as lángos (nem akkora mint a strandonJ)

T: kevés májkrémes kenyér – szintén u3

E: u2-es pizza (ua. mint tegnap)

U: u1-es zabpehelyfelfújt

V: spenótfelfújt, sült virsli

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ildamamafogyizoja.blog.hu/api/trackback/id/tr351279642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása