HTML

Ilda mama fogyizója

A csodaszerek helyett a hagyományos kalória számolgatással próbálok megszabadulni jó pár kilótól (még 19 kg van hátra:)) Annak ellenére, hogy ez a módszer bevált, a szívem csücske az Update, sok ételt ennek megfelelően készítek és ha végre elérem a kitűzött célt, akkor a súlyom megtartásához az Update-rendszernek megfelelően fogok étkezni.

Hozzászólások:)

  • dundolka: gyümölcs reggelire:))))) rémálmaim lennének tőle.. bár én szeretem...Több fogyizó állitja délig cs... (2010.01.04. 18:50) 67. napom - végre megint fogytam:)
  • dundolka: Neked is:) és csak tovább a kalória számolgatós úton. Sok mindent próbáltam én is de egy év után m... (2010.01.04. 13:28) Boldog Új Esztendőt Kívánok:))
  • ildamama: @kismormota: Kedves Judith:) Köszönöm a kedves levelet és a biztatást:) Fantasztikus a Te eredmény... (2009.11.28. 07:35) 25. nap kalória számlálással
  • dundolka: SZia!Sajna minden gyerekes család életében van iylen periódus. Nekünk is volt, meg betegség meg eg... (2009.11.11. 14:58) Megint fogytam:)
  • ildamama: @dundolka: Kedves Dundolka:) Csak ismételni tudom saját magamat, ez fantasztikus:) Elolvastam a bl... (2009.10.26. 16:53) Keksz+pizza+spenót...

2. nap

2009.07.16. 21:31 ildamama

És mindjárt a 2. napon örömködhetek, mert az 1. napnak meg lett az eredménye, még ha csak dekákban is lehet mérni:))

 

A mai napon dögletes meleg volt ismét, reggel laza bicózás egy pár kila paprikáért és némi uborkáért - ez ugye ismét kb. 10 km-nyi bringázás - mozgásnak mára ennyi volt.

 

A kajálás ma igy alakult:

reggeli: egy tönkölybúzakenyeres melegszendó

tizórai: pár falat kovászos uborka és mindenből falatka amiből a lecsót főztem

ebéd: egy maréknyi tarhonyán egy maréknyi lecsó:) , egy tölcséres jégkrém

uzsonna: hideg görögdinnye

vacsora: lecsó, tönkölypiritóssal

 

Nehéz betartani, hogy LASSAN egyek, mindent jó alaposan megrágva.

Szólj hozzá!

Címkék: kovászos uborka lecsó biciklizés görögdinnye

A bejegyzés trackback címe:

https://ildamamafogyizoja.blog.hu/api/trackback/id/tr201250234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása